رستوران های روسیه
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران بلی نوچی یکی از رستوران های معروف روسیه می باشد که در منطقه سوچی واقع شده است که بهترین کینکالی (یک غذای محلی) را ارائه می دهد. غذاهای این رستوران بسیار خوش طعم و لذیذ است که نسبت به قیمتی که دارد از کیفیتی عالی برخوردار است. رستوران دارای چند میز و صندلی در فضای باز می باشد و دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و دیدنی می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این رستوران معروف در سوچی سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران تزار سنت پترزبورگ روسیه

رستوران تزار با طراحی بسیار زیبا و چشم گیر به سبک سنتی روسی و با نقاشی های رنگ روغن از اشراف روسی در مرکز شهر سنت پترزبورگ آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی روسی: سوپ گوشت, استراگانوف, دسر ناپلئون و... می باشد که در ظروف مسی سرو می شوند. محیط رستوران بسیار آرام و دلنشین و کارکنان رستوران بسیار گرم و صمیمی هستند. در سفرتان با تور روسیه به این رستوران سنتی روسی سر بزنید و در محیطی آرام سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران ایدیت سنت پترزبورگ روسیه

رستوران ایدیت در سال 1997 در نزدیکی میدان سنت اسحاق و کاخ یوسوپوف ساخته شد و امروزه به یکی از پرطرفدار ترین رستوران های روسیه توسط گردشگران تور روسیه تبدیل شده است. این رستوران دارای اتاق های مختلف با دیزاین های متفاوت با وسایل آنتیک پذیرای مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذا های روسی, گیاهی روسی, دریایی و بین المللی می باشد. کارکنان رستوران بسیار صمیمی و مهربان و مسلط به زبان فارسی و انگلیسی می باشند. در سفرتان با تور روسیه حتما به این رستوران معروف در سنت پترزبورگ سر بزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران لاماری مسکو روسیه

رستوران لاماری یکی از بهترین رستوران های مسکو می باشد و دارای سه شعبه مختلف است که دو شعبه از آن در مرکز شهر مسکو و یکی دیگر در بزرگراه مسکو واقع شده و آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذا های بین المللی مانند: بارموندی استرالیا, اره ماهی مدیترانه, خرچنگ دریایی کانادا, ماهی آزاد اسکاتلندی, ماهی روغن مورمانسک, نودل و ... می باشد که از بهترین ماهی ها و مواد غذایی که روزانه از فرانسه, ایتالیا, نروژ, انگلستان و تونس به روسیه صادر می شود تهیه می شوند. رستوران لاماری دارای یک مغازه ماهی فروشی می باشد که باعث جذب مشتری بسیاری شده است. در سفرتان با تور روسیه حتما به این رستوران معروف در مسکو سری بزنید و غذا های دریایی خوش طعمش را امتحان کنید, بی شک از طرفدارانش خواهید شد.

 

رستوران اسکای لانگ مسکو روسیه

رستوران اسکای لانگ در نزدیکی پارک اسپروهیلز بر روی رودخانه مسکو با ارتفاع 100 متر آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. در این رستوران می توانید نمایی 360 درجه از مسکو را نظاره گر باشید. منوی رستوران اسکای لانگ شامل انواع غذاهای روسی, بین المللی و دریایی می باشد و از محبوبیت خاصی بین مسافران تور روسیه برخوردار می باشد. به دلیل مکعب های طلا کاری شده در طراحی, رستوران به مغز طلایی نیز معروف است. در سفرتان با تور روسیه امکان وقت گذراندن و تست غذاهای خوش طعم برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت کافی را ببرید.





:: برچسب‌ها: رستوران های معروف روسیه, رستوران های خوب روسیه, بهترین رستوران های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: